POZOR - PRÁZDNINOVÁ ZMĚNA OSOBNÍHO ODBĚRU - Zboží si lze vyzvednout na adrese Na Maninách 46 , Praha 7 - Holešovice (PO - PÁ 8 - 15:30 hod). Při příchodu prosíme o zavolání na tel. 601 521 025 a kolegové Vám zboží vydají.

Reklamace a vrácení

Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě

U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.

1. Doporučujeme vrátit zboží v nepoškozeném obalu
Ačkoliv není obal předměten koupě ani součástí koupené věci, máme právo na náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady mohou být poté zákazníkovi naúčtovány.

2. Možnost vyzkoušení zboží
Zboží můžete vyzkoušet, nemělo být však opotřebeno. Vrácené zboží, které bude jevit známky opotřebení nebo použití musíme uvést do původního stavu a náklady mohou být požadovány k úhradě.

3. Dokumenty
Společně s vrácením zboží prosíme dodat doklad o koupi a zároveň dodržet 14denní lhůtu od doby, kdy bylo zboží zakoupeno.


Reklamace a informace

Zakoupený výrobek přestal fungovat do 14 dnů od nákupu:

V tomto případě není nutné výrobek reklamovat, stačí ho vrátit v rámci zákonné 14 denní lhůty, viz výše.,

 

Zakoupený výrobek přestal fungovat po 14 dnech od nákupu:

V tomto případě výrobek reklamujte dle návodu níže.

 

Uplatnění reklamace:

1. Zboží přineste osobně do servisního a výdejního místa na adrese Na Maninách 46 , Praha 7 - Holešovice (PO - ZAVŘENO , ÚT-PÁ 9 - 17hod)
2. Zboží pošlete poštou nebo jinou přepravní společností na adresu:

Catchman s.r.o.
Na Maninách 46
Praha 7 - Holešovice
170 00

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi (faktura) a vyplněný reklamační list.

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.

Stáhněte si reklamační list zde: REKLAMAČNÍ LIST

Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou. V případě zaslání reklamace poštou, Vám bude zaslán potvrzený reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci.


Modelové situace:

1. Je přijaté zboží poškozené?

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Rozbitou nebo rozbalenou či jinak upravenou a poškozenou zásilku nepřebírejte.

Pokud je zboží poškozeno i přesto, že byl obal v pořádku, informujte nás co nejdříve.

2. Je dodané zboží neúplně nebo chybné?

Kontaktujte nás na uvedených kontaktech.

Email: catchman@catchman.cz
Telefon: 601 521 025


Lhůta pro vyřízení reklamace:

Reklamace bude vyřízena v zákonné 30denní lhůtě.

Vrácení peněz:

Peníze vám pošleme na účet nejpozději do třiceti dnů od odstoupení od kupní smlouvy.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • Reklamace bude oprávněná
  • Doložíte výši nákladů (scan účtenky za poštovné, přepravní list apod.)
  • Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží
  • Nesmyslný typ dopravy (letecky, taxi apod.)
  • Neopravitelná závada
Používáme soubory Cookies, abychom Vám mohli poskytnout lepší služby. Procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací.